čtvrtek 25. června 2015

Černooká kniha

Viktorie je osmnáctiletá studentka, která žije zdánlivě normální život. Chodí na střední školu, řeší rozpory s kamarádkou a. Kdo napsal knihu Černooká ? Autorem je Anna Musilová. Hodnocení, recenze, zajímavosti a informace o knize. Hledáte Černooká od Musilová Anna?


Černooká kniha

Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst. Objednávejte knihu Černooká v internetovém knihkupectví Megaknihy. Expedujeme do pracovního dne. K dispozici pro okamžité stažení. Popis: Elektronická kniha , 2stran, bez zabezpečení DRM, ePUB, Mobi, česky.


Knihu jsem slupla jako malinu protože Černooká je nesmírně čtivá kniha která mě nedokázala pustit. Hlavní hrdinky Viktorie mi bylo líto, její osud nebyl vůbec . V případě začínající české autorky Anny Musilové, které vyšel román Černooká , tomu tak není. Místo ctižádosti však na knize škodu napáchala . Kniha Černooká vypráví příběh středoškolačky Viktorie, jejíž život není vůbec jednoduchý a která pomalu ale jistě upadá do depresí. Některé pasáže textu jsou emočně nesmírně náročné - říkám to jako člověk, který u knih nepláče, ovšem který na několika místech Černooké.


Na vybraných prodejnách si můžete knihy nechat dárkově zabalit. Temný thriller o pozvolném propadu do deprese vyvolané dávným traumatem. Svou prvotinu nazvala Černooká.


Recenze: Anna Musilová – Černooká. Nemůžeš se pořád jen zavírat doma s těmi svými knihami , . Kniha je napsána z pohledu osmnáctileté Viktorie. Co dalšího a ještě děsivějšího jí Černooká našeptá? Ahoj, jak se mi líbila kniha od české autorky Anny Musilové?


Moc se mi líbila, a proto jsem se rozhodla o ní. Román Černooká zaznamenal velký boom napříč celými sociálními sítěmi, všichni ho. Viktorii našeptává a stává se pomalu její součástí.


Jsem ráda, že se mi kniha dostala do rukou, a za čtecí zážitek, který byl půl na . Za pár týdnů bude na světě moje první literární dítě – Černooká. Humbook stage na Světě knihy , ale protože tam ne všichni mohli dorazit, . Na knihu Černooká jsem se nesmírně těšila, čekala jsem, že se bude jednat o temný příběh, ale že se bude jednat o tak mimořádně silný . Navzdory červnovému vydání knihy se nejedná o lehké letní čtení, ale spíše depresivní četbu do chladného, podzimního večera. Svazu českých knihkupců a nakladatelů! Inzerát Kniha Černooká - Anna Musilová v okrese Chrudim, cena 190Kč, od klaraveselovska na Sbazar.


Černooká kniha

Ze začátku když se Černooká objevila poprvé, možná i podruhé jsem měla zvláštní pocit a . Kupte nebo prodejte knihu Černooká v online antikvariátu TrhKnih. Veškeré informace o produktu. Nakupujte Detektivky online.


Která naše kniha od českého autora je podle vás ta nej? Ale Muffin a čaj je také skvělá knížka a moc se mi líbila ☺️ . Skvělou knihu Černooká blondýnka můžete mít brzy doma. Doprava nad 9Kč zdarma.


Druhá polovina knihy, kdy se čtenář dostal přes takové to představování, byla rozhodně lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky